Катерина wrote:Скарга , по замовленню 9978957 , я обирала доставку SAT бо там вказано було знижка -15-20%, позавчора мені приходить смс про те щоб я звʼязалася з вами,я набираю номер +380 (50) 375 63 60, у мене уточнили моб.телефон та попередили ,що транспортна компанія буде робити деревʼяний каркас,який коштує 390 грн ,та тільки так відправить мені моє замовлення,на що я відповіла,що мене не влаштовує,та зробила переодресацію на нову пошту тому що по ціні виходить мені там більше влаштовує!!!!!
Сьогодні приходить смс від SAT Logistic Vitaiemo! Vash vantazh 113005206 vid Manko Іvan prybude iz zatrymkoiu. Prynosymo vybachennia za nezruchnosti.
Я знову набираю номер уточнити та запитати ,чому не замінили транспортну компанію на нову пошту,хоча від відповів ,що дані всі вказані і він не знає чому так вийшло .
Хто мені відшкодує суму грошей за цю посилку,яку зі мною не узгоджували и всеодно відправляли на SAT logistic???
Я прошу заоротнього дзвінка та відшкодування моїх коштів за той каркас,який мені нарахували(не вказавши при цьому на сайті),та дізнавшись зі слів оператора,відмовилась від умов цього перевізника!
І ще замовлення йде з дуже великою затримкою,а коли я робила оплату ,мені сказали відправлять на слідуючий день.
Замовляти не буду більше! І нікому не буду радити!!!
доброго дня, Катерина!
З нашої сторони дійсно є помилка, що відправили транспортною компанією САТ, яку ви обрали з самого початку, а не Новою поштою. Приносимо вибачення за цю ситуацію, кошти за додаткове пакування повернули.
Також ми могли відразу вас проінформувати, ще до оплати вашого замовлення, про потребу додаткового пакування, а саме обриштовки, щоб стіл не пошкодився, але в замовленні ви вказали номер телефону з помилкою, тому ми не змогли цього зробити.
щодо термінів - ви оформили та оплатили замовлення 31.07, ми відправили його 01.08 - з нашої сторони затримки немає, товар відправлено в обіцяні терміни