Шукати
Категорії
    Меню Закрити
    +38(096)148-12-00
    +38(067)373-35-45
    +38(067)774-82-53
    +38(067)379-56-37
    +38(050)375-63-60
    +38(066)479-49-67
    +38(063)019-54-90
    +38(063)469-93-21
    +38(044)247-72-89
    +38(096)148-12-00
    Пн.-Пт. з 9:00 до 18:30
    Сб.-Нд. з 11:00 до 16:00
    20 серп. 2025

    Пошкодженний товар після спец.доставки Новою Поштою! Стіл счесаний у декількох місцях!

    6 років тому
    #4324
    Доброго дня! Сьогодні отримали посилку, замовляли комплект "мамамут" стіл і стільці, на подарунок. Отримали з пошкодженнями, певно через доставку!!!
    Але ж питання, чому ВІДПРАВИЛИ товар загорнутий у ПЛІВКУ, можна було завернути у картон, хоча б.

    6 років тому
    #4325
    [quote=Svitlana]Доброго дня! Сьогодні отримали посилку, замовляли комплект "мамамут" стіл і стільці, на подарунок. Отримали з пошкодженнями, певно через доставку!!!
    Але ж питання, чому ВІДПРАВИЛИ товар загорнутий у ПЛІВКУ, можна було завернути у картон, хоча б.


    6 років тому
    #4326
    Svitlana wrote:
    Доброго дня! Сьогодні отримали посилку, замовляли комплект "мамамут" стіл і стільці, на подарунок. Отримали з пошкодженнями, певно через доставку!!!
    Але ж питання, чому ВІДПРАВИЛИ товар загорнутий у ПЛІВКУ, можна було завернути у картон, хоча б.




    доброго дня!
    нам дуже шкода, що нп пошкодила вашу посилку.

    товар був відправлений в ЗАВОДСЬКІЙ упаковці.
    за таких умов нова пошта без питань відшкодовує вартість у випадку пошкоджень.
    якщо товар допаковувати в картон, НП відмовляється відшкодовувати вартість пошкодженого товару, обгрунтовуючи це тим, що можливо вже так пошкодженим він і був спакований і відправлений. тобто нам не лінь допакувати товар в картон, але ми це не робимо в інтересах клієнтів.
    з іншого боку, в інтересах клієнтів ми страхуємо посилки при відправці на повну вартість, а також надаємо нашим клієнтам покрокову інструкцію щодо отримання товару і складання документів.