Надійний міцний важкий стіл
Була проблема з 1 ножкою - заводський брак із різьбленням. Назад не повернули бо по-перше, не приймають назад товар якщо його вже почали збирати (але як виявити брак не зібравши - того я не розумію). По-друге , проблему вирішили підручними матеріалами.
Тож за стілець - 4*.
А от за спілкування - 1*.
Вислали товар не на мене, не на мій телефон. Тобто я не могла подивитись будь-яку інформацію по відправленню. Подзвонила, на моє прохання перепровірити данні відправлення - на мене почали кричати, що данні у їх бази перевірені і все у них в порядку це я щось вигадую! Попрохала фото чеку з НП. Не прислали. А надвечір написали - Ми змінили номер телефона. Ні пробачте, нічого. Отаке обслуговування.
Доброго дня! У нас немає від Вас звернень щодо того, що товар Вам прийшов бракованим. З номером телефону була проблема, оскільки під час оформлення замовлення Ви в номері телефону замість цифр "0" чомусь вказали літери "о", у нас програма автоматично вносить дані із замовлень, і літери не були розпізнані, після Вашого звернення номер телефону був змінений. Наш менеджер на Вас не кричав, а намагався пояснити ситуацію, та яким чином можна відстежувати вантаж по ТТН. Не розповсюджуйте будь ласка недостовірну інформацію.