Іван wrote:Доброго вечора. Інтернет магазин працює добре, але коли щось не так з товаром, то замовник має замовляти собі повторно за свої кошти, тому що прописані правила площадки максимально так, щоб магазин не втратив ні гривні. Мова йде про неякісний товар який стався на виробництві (заводі). І навіть якщо сума твого замовлення сягає більше 150 000грн то з тобою ніхто нехоче по телефону нічого не хоче обговорити, а тобі кажуть все зафіксуйте та відправте на електрону пошту. А з відти все тільки одна і таж відповідь: по правилам нашого магазину ми нічим вам неможемо допомогти. Я розумію, що цю відповідь швидко удалять з сайта. Але можливо хтось і встигне почитати перед замовленням , і задумається чи готовий зробити покупку, і якщо щось не так з частиною товара то повторно замовити його за свої гроші!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
доброго дня, Іван!
1. ми не видаляємо негативні відгуки з форуму (в цьому ви легко можете переконатись, полиставши його).
2. коли НП побила ваше замовлення, ми оформили вам замовлення на заміну (без жодних доплат з вашого боку!) і вже частину, котра була у нас на складі, відправили вам, а другу частину відправимо, коли приїде з Польщі.
тому не зовсім зрозуміли претензії