доброго дня, Вікторія!
ми нічого не будемо вигадувати, але нам (мабуть, як і всім) не подобається, коли про нас поширюють неправдиву інформацію. отож:
Виктория wrote:Очень хамское и фамильярное общение в инстаграм, отвечают раз в день и это у них называется клиентоориентированность
на скріншоті переписки добре видно, що відповідали вам не "раз в день", бо це переписка за один день. а також тут нема хамського спілкування
(і це при тому, що до цієї переписки ви залишили щонайменше 10 однакових коментарів до різних постів, де називали нас шахраями).
Виктория wrote:И происходит нечто неожиданное, через несколько дней мне по телефону сообщают что части моего заказа не будет. А на мой вопрос: - почему это произошло? Было долгое молчание в трубку, а потом лепетание: - что наверное отправили с другим заказом ИЛИ он просто потерялся.
у нас на складі працюють люди і так, інколи трапляються помилки при скануванні товару, люди можуть неправильно порахувати кількість або зайвий раз пікнути сканером.
менеджер зателефонував вам,
вибачився та пояснив ситуацію. при цьому не було ні "долгого молчания", ні "лепетания" (перед тим як писати цей коментар ми прослухали всі розмови і можемо викласти записи)
Виктория wrote:На мое предложение сделать повторный заказ, мне отказали и зачем-то предложили сделать заказ на кардинально другую вещь (нахрена мне это нужно, непонятно).
це теж неправда, бо менеджер запропонував або повернення коштів або оформити замовлення
Виктория wrote:Пришла получать посылку на Мист экспресс, долго её не могли найти.
После долгих поисков с сотрудником Мист экспресс , я чисто случайно обнаружила невзрачную коробку. Конечно этот магазин даже не удосужилися приклеить наклейку Мист экспресс, чтобы можно было её отличить от других чужих посылок (фирм доставок).
взагалі не зрозуміло, чому те, що працівник Міст експресу довго не міг знайти посилку, ви пишете як претензію нам.
а щодо наклейок Міст експресу, то вони є лише у Міст експресу і тільки вони можуть маркувати свої посилки своїми наклейками. Ми ж промаркували коробку накладною, як і повинні були зробити.
Виктория wrote:Ах да, по непонятным причинам, моя посылка была вскрыта, это было видно по желтому скотчу, который был разрезан.
Может оттуда вы и вытащили с моей коробки мой заказ, но правду уже никто и никогда не узнает.
Ми пакуємо посилки на своєму складі. Поясніть, будь ласка, навіщо нам розрізати спаковану нами ж коробку і витягувати звідти товар?
P.S. ми працюємо на ринку України 11 років і відправляємо сотні замовлень щоденно. При цьому у нас рейтинг в Гуглі 4,5/5, в ФБ 4,6/5.
Так, інколи трапляються промахи, але ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб згладити ситуацію і щоб клієнт залишився задоволений.
Такі ситуації трапляються
менш ніж в 1% випадків, а негативні відгуки люди, на жаль, завжди пишуть значно охочіше і частіше, ніж позитивні
(при цьому навіть тут на форумі ми не видаляємо негативні відгуки)