Ирина wrote:Доброго дня! Розмовляла сьогодні вранці з вашим менеджером, вона порадила написати лист.
Річ у тому, що мої замовлення мали бути доставленими адресною доставкою НП, мною була вказана конкретна адреса.
Але з'ясувалося, що воно відправлено на відділення. Я не мала би змоги забрати його звідти самотужки, машини немає, тож спеціально був обраний варіант саме з адресною доставкою (тим більше відправлення має 72 кг ваги).
Я вже в курсі, що НП різко змінила свої умови по післясплати доставки.
Я вже вирішила це питання, сплативши вартість доставки плюс 60 грн. за переадресацію на адресу, яку я і так вказувала при замовлені.
Мені дуже не приємна ця ситуація не тільки через те, що мені прийшлося понервувати і побігати.
Проблема в тому, що мені ніхто з вашого магазину не подзвонив, не пояснив ситуацію, а мовчки самотужки обрав куди відправляти оплачені мною товари. І про місце одержання я дізналася з додатку НП.
Це вже вдруге з моєї історії співробітництва з вашою компанією. Вперше це було ще у 2016, коли вам менеджер з відправки теж самостійно обрав інше відділення (обране мною не вміщувало замовлення), мені ніхто не подзвонив. Тобто за мене все вирішили.
І що найнеприємніше, на гарячій лінії ніхто не вибачається. Говорять грубо, переривають.
Засмучує не тільки факт витрати зайвих грошей (60 грн на переадресацію), а і відсутність нормального сервісу і культури спілкування з клієнтами.
доброго дня!
розібрались в ситуації, детальне пояснення надіслали вам на пошту.
приносимо вибачення за завдані незручності.
кошти за переадресацію зарахували на ваш бонусний рахунок