Юлія wrote:Доброго дня,
хочу висловити власну думку про роботу даного інтернет-магазину - сайт, контент, зручність, доступність товарів, оперативне інформування через листи і т.д. - зауважень немає, товар - це (дякувати!) якість на рівні безпосередньо Виробника ІКЕА, але Доставка - це просто жах!
Тобто виглядає, що клієнт "потрібен" до моменту сплати рахунку, а далі - нехай сам собі розбирається з власними "проблемами". Типовий приклад, зранку інформує менеджер магазину про доставку після 17 год. Оскільки дієздатна людина працює в цей час, прошу оператора уточнити точну годину з водієм, або хоча б за півгодини повідомити про приїзд. Реакції немає, ніхто не зацікавлений у підтримці (за замовлення і так заплачено, послуг повернення немає, то і нема чого паритись, це клієнт нехай собі голову сушить). Сьогодні знову відпросилась з роботи з 17 год чемно чекаю водія, не витримала - 17-45 набрала оператора, той через деякий час повідомив, що водій буде вже не раніше 19 год :(( Зрозуміло, що настрій змінився на "передсвятковий"!
Про яку культуру продажу та сервісу ми можемо говорити, якщо навіть не вміємо забезпечити повного циклу обіцяних послуг.
Рекомендації: комунікація клієнта з водієм безпосередньо, побудова логістики з врахуванням потреб клієнта, а не водія.
І як мінімум, поважати своїх клієнтів!
Дякую,
маю надію, що моє звернення допоможе у вирішенні даної проблеми
Юліє, дякуємо за повідомлення!
зробимо все можливе, щоб виправите це.
приносимо вибачення за цю ситуацію